søndag 1. juli 2007

Skate and destroy!!!!


...eller skate and be destroyed som i mitt tilfelle. Jaja, mitt lille encounter med asfalten ga meg i alle fall noe å blogge om. Aldri så ille at det ikke er godt for noe (?). Eller noe i den duren. Whatevs, jeg er dritdårlig på å huske norske ord og uttrykk. Men tilbake til skateboarding! Med all den bajsen global oppvarming bringer med seg, oppfordrer jeg alle og enhver til å la bilen stå og i stedet kjøpe seg et skateboard (om du ikke allerede har et i garasjen fra nitti-tallet). Det er et ypperlig framkomstmiddel i tillegg til at du trener slappe lårmuskler og andre muskler...som ja, er slappe. Om du ikke er så opptatt av "shredding" i form av bs noseslides, heelflips, shuvits blabedibla, så er longboard noe for deg. Jeg gidder ikke gå noe innpå hvordan dette fungerer. Se musikkvideoen til The Knife - Heartbeats så catcher du driften min. NORWENGLISH FTW!!!

Jeg avslutter med et sitat fra en drita Jake Phelps på Pops bar i SF:
"Skateboarding is insanity, but it's good insanity." To sekunder senere skriker han at han hater norge og kaster et whiskeyglass etter meg. Kozlig fyr altså!

P.S: Det er ikke størrelsen som teller..

4 kommentarer:

Cecilie sa...

Faen Bass, vi må nesten samkjøre skrift(størrelse) på bloggen. Jeg har ikke peiling på hva jeg driver med her. Heh.

Telle sa...

Tok ikkje den størrelsen teller ikkje ps'en tok eg ikkje.

Cecilie sa...

Sjekk størrelsen på brettet...

Telle sa...

Å. tenkte egentlig på d, men eg e litt redusert idag;) longboard e ikkje så gøy. bedre m vanlig brett og noen gode cruise hjul. 55 mm eller noe.