lørdag 7. juli 2007

Mens dere er i byen i morra...

Sitt ute og nyt det eventuelle fineværet, for all del. Men ta gjerne turen innom Jugendstilsenteret og ta en titt på den tsjekkiske kunstneren Alphonse Muchas art nouveau-design. Pene trykk som appellerer til de aller flestes dekorative sans; fra dengang plakater var en kunstform og ikke noe som politikere anser som byforsøpling.

Jeg tok turen innom museet dedikert til ham da jeg var i Praha i vinter, og det var pent. Pent pent. Jugendstilsenteret åpent fra 10 til 17 i morgen. Pent. Jeg skal innom, for første gang. Håper det blir pent. Like pent som været for tiden. Som er kjempepent.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Anonym sa...

Der var jeg innom når jeg var i Ålesund for en uke siden... veldig bra! Bra by, bra museum, bra blogg, og bra mennesker, -vurderer å flytte dit! Stå på videre her, gøy å lese:-)

Hilsen trofast leser from the East side...