lørdag 23. juni 2007

Grillings?

Vel. Været denne St.Hans-aften kunne jo vært mer lovende. Føler du likevel for å tenne engangsgrillen kan jeg tipse alle om Verdens Beste Potetsalat. Jeg liker å kalle den min egen, men oppskriften har jeg en gang stjålet fra en bok. Høhø. Kokkeliscious! Jeg er helt chef altså! Dødzgodt til f.eks. grillspyd med lam og grønnsaker.



Til 4 pers.

- ca. 6 passe store poteter; skrell dem og kok dem. Når ferdige, del i små biter og la dem bli lunkne.
- 2 vårløk; hakk opp
- 1 liten rødløk (eller en halv stor); hakk opp i strimler
- 1 glass eller en pakke fetaost
- oliven (hvis du vil, jeg liker dem ikke så godt)
- olivenolje
- salt og pepper etter smak

Bland alt i en bolle mens potetene er lunkne, slik at fetaosten blir ennå mykere og binder salaten sammen. Pøs på med en god olivenolje. Nam!

1 kommentar:

Anonym sa...

love it. den esså good.