lørdag 23. juni 2007

Andy the SUPERMODEL loves Aalesund!!


Du leste det her først! Andy's hotpants har, om mulig, blitt enda heitere denne uka. i-D Magazine var nylig i Bergen for å lage reportasje om....vel, Norge og sånt. Dermed var det helt naturlig å bringe inn Stavangers store sønn som model-eyecandy for hipsters verden over. Hvis dere har lyst til å se Anders i aksjon på en isbre, iført frakk og med sodd i hånden, så få med dere novemberutgaven av i-D!!!!! Hva har dette med sommeriaalesund å gjøre, sier dere? Vel, det er sommer, jeg var i Ålesund da jeg fikk nyss om denne fantastiske nyheten og Anders har lenge hatt en ønske om å "bli drita på pubben i Ålesund". Dere vet, den ene pubben Ålesund har. Jejeje.
P.S: Om noen har lyst til å dele rom/seng med en supermodell, så er Andy for tiden på boligjakt i Bergen. Dere kan kontakte han her: www.myspace.com/dobbelpiis. JYSLA FLOTTEH, JYSLA HOTTEH! Jeg og Bass er en del av hans entourage, så om dere har plass til oss også, hadde det vært knall!

1 kommentar:

Telle sa...

Steike. Han ene duden som tok bilder for oss va visst m på den shooten der. Go Andy! (kjenner eg føler meg forbigått og en anelse misunnelig... fuck it. masse misunnelig).